Dva tjedna bili smo bez tople vode, a onda su nam to još i skuplje naplatili

Arena Centar

Savski nasip

Avenue Mall

Bazen Utrina

Mamutica

Muzej suvremene umjetnosti

Zgrada INA

Jezero Bundek

Arena Zagreb

Limene zgrade

Zagrebački velesajam

Kada su čuli da će cijelu prvu polovicu kolovoza biti bez vode, stanovnici Novog Zagreba ostali su potpuno šokirani.

Tada su u šali znali reći da im je jedina utjeha što će barem malo uštedjeti. Jer, budu li se dva tjedna kupali u hladnoj vodi, barem će im režije biti jeftinije. A onda im je s računima stiglo upakirano još jedno neugodno iznenađenje – ne samo da račun nije manji od onog za sedmi mjesec nego je čak kunu veći!

 – Evo računa, u sedmom mjesecu sam HEP Toplinarstvu platio 116 kuna za grijanje vode. Očekivao sam, dakle, da će u osmom mjesecu biti barem dvostruko jeftinije, a kad ono... 117 kuna! – govori šokirani Boro Perić iz Središća.

Živjeli kao u srednjem vijeku

– Mnogi brkaju potrošnju vode, koja je više-manje jednaka bez obzira na to grije li se ili ne i zagrijavanje vode. Mi se slažemo da smo potrošili istu količinu vode, ali ona definitivno nije bila topla i ne može se naplatiti njezino zagrijavanje – ističe Perić. Ogorčen je što je njegova obitelj dva tjedna živjela kao u srednjem vijeku, a to im je još i naplaćeno. Bez tople vode su od 1. do 14. kolovoza bili svi stanari novozagrebačkih kvartova Središća, Zapruđa, Sopota, Utrina, Sloboštine, Travnog, Dugava, Jakuševca, Sigeta i Trnskog, a razlog je bio revitalizacija magistralnog vrelovoda s južne strane Mosta mladosti kod Ulice Damira Tomljanovića Gavrana.

S nedavnim dolaskom računa za kolovoz, ispostavilo se da slučaj obitelji Perić nije iznimka. Čak se i na društvenim mrežama pokrenula rasprava među nezadovoljnim građanima koji su dobili, prema njihovu mišljenju, prevelik račun za grijanje vode.

– Treba napisati žalbu! Očito idu po sistemu “tko se žali, njemu će vratiti, a tko ne – eto im love“ – zaključili su ljutiti građani.

Svatko se može žaliti

– A iz brojki je sve jasno. Prema podacima HEP Toplinarstva, na našem je zajedničkom mjerilu u zgradi u srpnju očitana potrošnja od 31,000 MWh, a u kolovozu 18,000 MWh. Gdje je onda problem ako su to njihove službene brojke? – pita se Perić koji svoj račun ne planira platiti sve dok mu HEP se odgovori na žalbu.

– Poslao sam im prigovor na koji sam dobio odgovor u kojemu s jako puno riječi nisu rekli zapravo ništa, osim da se mogu žaliti – kaže Perić. Na naš upit iz HEP Toplinarstva, objasnili su pak da svaki korisnik ima pravo na reklamaciju, a onda će se ponovnim izlaskom na teren i očitanjem mjerila vidjeti je li opravdana.

– Moguće je da su korisnici u sedmom i u osmom mjesecu potrošili istu količinu tople vode iako su u kolovozu bili radovi. Mnogi su u srpnju bili na godišnjem i možda su više trošili toplu vodu kada su radovi bili gotovi – objašnjavaju iz HEP Toplinarstva te dodali kako svatko, unatoč žalbi, treba platiti nesporni dio računa, odnosno fiksne troškove, a pokaže li se da je žalba opravdana, napravit će se storno računa za njegov sporni dio.  [večernji list]
 

Koliko je kupovina preko interneta sigurna?

GM

Kod za popust  rvZoA8

 
 

 

Politika

POKRETNI URED NA HRELIĆU I RUDEŠU
U pokretnom uredu Zagrebačkog holdinga mogu se ugovoriti sve usluge iz portfelja Druš...

Opširnije

IZMJENE U JAVNOM PRIJEVOZU

Polazno stajalište autobusne linije 109 (Črnomerec - Dugave) u Ulici svetog Mate...

Opširnije

POKRETNI URED NA HRELIĆU I RUDEŠU
IZMJENE U JAVNOM PRIJEVOZU

Dok šećete ulicama Zagreba, padne li vam ikada na pamet kome li to velik dio naše metropole duguje svoj današnji izgled?