ZET uvodi prodaju karata putem mobitela?

Arena Centar

Savski nasip

Avenue Mall

Bazen Utrina

Mamutica

Muzej suvremene umjetnosti

Zgrada INA

Jezero Bundek

Arena Zagreb

Limene zgrade

Zagrebački velesajam

Početkom srpnja Grad Zagreb raspisao je natječaj za proširenje sustava za automatsku naplatu prijevoza za prodaju karata putem mobilnih aplikacija. Tako bi, barem ako je vjerovati natječaju, zagrebački javni prijevoznik ZET uskoro mogao uvesti novi način kupovine karata – i to putem mobitela. Takvu mogućnost građani, očekivano, pozdravljaju.

“Bilo bi mi puno lakše kad bi kartu mogla kupovati mobilnom aplikacijom. Ne bi se morala gurati u tramvaju”, kaže Lorena. Karlo Sučić iz Velike Gorice kaže da bi aplikacija sigurno olakšala kupovinu karata onim koji na autobus ili tramvaj stižu u zadnji tren, no boji se da bi ih građani kupovali tek kad bi ugledali kontrolora. Hafiza Vilenica iz Zagreb pak ističe da je to jako dobra ideja. No pita se, nije li takav način plaćanja ZET već imao.

Imao je, ali kupovinu putem sms-a. Takvu praksu, uveli su 2007. godine. Prodaja karata putem sms-a donosila je prihod od oko dva milijuna kuna, odnosno mjesečno se tako prodalo oko 200 tisuća karata. No zbog raznih zlouporaba usluga je ukinuta prije četiri godine.

Putnici bi tako kartu kupovali tek kad bi uočili kontrolora, a ubrzo su se pojavile i aplikacije za pametne telefone koje su omogućavale dijeljenje jedne karte. Zet je u konačnici izračunao da na takvoj prodaji više gubi no što zarađuje te istu ukinuo 01. kolovoza 2013. Još prije nego što su ukinuli mPrijevoz najavljivali su uvođenje novog sustava prodaje, no očigledno nisu pronašli model koji bi putnicima omogućio jednostavnost te istovremeno spriječio zlouporabe. Pitanje je hoće li to uspjeti postići najnovijim natječajem.

“Intenzivno radimo na poboljšanju kvalitete naših usluga, odnosno na svim onim modelima koji će građanima omogućiti jednostavnije i pristupačnije putovanje. Jedan od tih modela zasigurno je i plaćanje putem mobilnih aplikacija”, ističe Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Kako piše u natječajnoj dokumentaciji, cilj je razviti aplikaciju pomoću koje bi se mogle kupovati ne samo dnevne karte već i mjesečni kupovini. Iako je natječaj završio 07. kolovoza u ZET-u ne žele otkriti koliko je ponuda stiglo kao ni kad bi usluga mogla zaživjeti.

“O natječajnom postupku moći ćemo govoriti tek krajem kolovoza”, navodi Jurić.
Natječaj za razvoj programske podrške za prodaju karata putem aplikacije vrijedan je dva milijuna kuna. [mreža tv]

Koliko je kupovina preko interneta sigurna?

GM

Kod za popust  rvZoA8

 
 

 

Politika

Za godinu dana digitalni radijski signal trebao bi biti dostupan u cijeloj RH

Kritičari uvođenja DAB+ signala smatraju kako je to skupo i nepotrebno
Na obje...

Opširnije

DANI TEHNIČKE ISPRAVNOSTI VOZILA: Od 20. do 25. studenog besplatno provjerite ispravnost automobila

Hrvatski autoklub i Centar za vozila Hrvatske, pod pokroviteljstvom Nacionalnog program...

Opširnije

Za godinu dana digitalni radijski signal trebao bi...
DANI TEHNIČKE ISPRAVNOSTI VOZILA: Od 20. do 25....

Dok šećete ulicama Zagreba, padne li vam ikada na pamet kome li to velik dio naše metropole duguje svoj današnji izgled?